Food

Coca-Cola lanceert een hard seltzer in drie smaakvarianten

Coca-Cola gaat voor het eerst een alcoholhoudend drankje verkopen in Nederland. Topo Chico Hard Seltzer, zoals het heet, werd afgelopen september succesvol op de Latijns-Amerikaanse markt gebracht en betreedt nu de Nederlandse markt met drie verrassende smaken: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango en Cherry Açai.

Hard seltzer
Hard seltzer is een alcoholische drankje met bruiswater en een smaakje. Het drankje wint razendsnel aan populariteit. Dit komt onder meer omdat hard seltzers relatief gezond zijn. Zo zijn alle varianten van Topo Chico Hard Seltzer glutenvrij en bevatten ze slechts 96 kilocalorieën en twee gram suiker per 330 ml.

Fris en subtiel qua smaak
Om te kijken of Topo Chico Hard Seltzer net zo lekker is als het klinkt, hebben wij het drankje gelijk even uitgetest. En met succes. Door de mix van bruisend water, fruitsmaken en een laag alcoholpercentage van 4,7% is naar onze mening een drankje ontstaan dat we nog niet in Nederland hadden. Topo Chico Hard Seltzer is fris, subtiel qua smaak en makkelijk weg te drinken.

Wanneer je zin hebt in een verfrissend drankje, maar je niet alles zelf wil mixen, is Topo Chico Hard Seltzer ideaal. Je pakt een blikje uit de koelkast en schenkt hem uit in een glas. Voetjes omhoog en genieten maar.

Topo Chico Hard Seltzer is nu te koop bij Deen supermarkten en vanaf 30 november bij AH to Go en via AH.nl.